hmm...
od zawsze chcialem pojsc na biotechnologie albo na farmacje
teraz, dwa miesiace przed Matura, zaczynam sie zastanawiac...
co bedzie jak sie nie dostane? nie jestem najlepszym uczniem w klasie, zaczynam myslec trzezwo, a moze panikowac?
chcialem na UJ, ale jakie sa inne perspektywy studiow w Krakowie po maturze z bio i chem. takie michalki, zeby jeden rok przebolec, poznac Krakow, a za rok znowu probowac na biotech albo farmacje.
lapie sie na tym, ze popelniam glupie bledy i trace czesto 1 pkt np na 2 mozliwe i to sie potem zbiera.
jak myslicie? zeby dostac sie na taki UJ trzeba miec 100% poprawnych odpowiedzi, czy jak? ehh... wiec jakie sa te alternatywne michalki?
czy w dwa miechy da sie teraz jakos ugruntowac swoja wiedze z bio i chem? jasne, ze zawsze sie cos uczylem i cos tam umiem, ale przykladowo lapie sie na tym, ze po prostu nie pamietam cykli rozwojowych mszakow, polaczenia bakterii z danymi chorobami, itp.
co mozna zrobic przez dwa miechy? moze by ktos na priv mi w tym pomogl?
Egazmin, jednodniowy, trwający 3.5 godziny, składający się z dwóch odrębnie ocenianych części.
czyli co? jak wlasnei jest z wynikami z matury na UJ? czy wogole patrza na swiadectwo czy liczy sie tylko ten egzamin? co by bylo np. gdybym zdawal historie a chcial pojsc na biotech? jakbym napisal egzamin to tez by mnie przyjeli? <- sytuacja teoretyczna sklecona na potrzeby pytania
<edit #2>
wlasnie zrobilem sobie test predkosci czytania i wyszlo mi... 174 slowa na mintue, czyli ponizej przecietnej. zawsze wiedzialem, ze czytam wolno, ale heh...
wierzycie w czytanie pionowo? i jak mozna nauczyc sie szybciej czytac, tylko tak z praktyki a nie teorii
dodam, ze uwielbiam czytac ksiazki fabularne (fantastyczne), kiedys potrafilem przeczytac jedna ksiazke na dzien, ale to mialo zwiazek z moja wytrwaloscia i ciekawa trescia powiesci
czesc,
masz duzo pytan. jeste z UJ, boitechnologii, moze cos ci poradze.
po kolei: