Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

Kraków: AR vs UJ

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Przed studiami biotechnologicznymi
Autor Wiadomość
Zegar

Studia: Biotechnologia UJ Kraków

Zegar
Wysłany: 24.01.2007, 12:43:47

Jeżeli ten temat w tym kontekście był już poruszany to przepraszam, ale nie znalazłem jego odpowiednika w wyszukiwarce.

Chciałbym zwrócić się z pytaniem do obecnych / byłych studentów AR i UJ w Krakowie, o to jak wyglądają studia biotechnologiczne na tych uczelniach, czy są jakieś istotne różnice oraz dlaczego wybraliście właśnie tę konkretna szkołę? Obecnie waham się między tymi dwoma możliwościami, raczej ze wskazaniem na UJ. Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat Smile
R

Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia

R
Wysłany: 24.01.2007, 14:51:29

Co rozumiesz przez istotne różnice? Nie wiem, ile osób będzie ci w stanie odpowiedzieć na tak postawione pytanie, bo mało kto studiuje biotech tu i tu jednocześnie, żeby się w porównania zagłębiać. Ja mogę powiedzieć tyle, że biotechnologia na UJ jest po prostu uniwersytecka Wink A czy to znaczy, że lepsza lub gorsza od biotechnologii na AR? Nie mam bladego pojęcia.

Chyba łatwiej byłoby nam ci doradzić, gdybyś sprecyzował, czego po tych studiach oczekujesz.
Olik

Studia: jestem absolwentem biotechnologii

Olik
Wysłany: 24.01.2007, 16:54:24

Mogę tylko powiedzieć dlaczego wybrałam UJ: interesuje mnie biofizyka i biologia molekularna, praca stricte naukowa, odpowiada mi bardziej profil uniwersytecki.
Tyle mam do powiedzenia na ten temat Smile
michal

michal
Wysłany: 24.01.2007, 17:54:52