Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

czy ktoś coś wie o przenosinach

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Studia i dalsza edukacja
Autor Wiadomość
salomi

salomi
Wysłany: 01.04.2005, 11:21:46

cześć miło mi Was wszystkich poznaćSmile
jestem świeżą studentką biotch na sggw w wawie i przyznam, że choć studia są ok, to marzeniem moim był biotech na uj; czy ktoś wie jak wyglądają przenosiny z rolniczej na uniwerek, czy to wogóle jest możliwe? czy konieczne jest powtórne zdawanie egzaminu?pozdrawaim
krzyhood

Studia: jestem absolwentem biotechnologii

krzyhood
Wysłany: 01.04.2005, 11:29:57

Witam1
Ja kiedyś chciałem się przenosić z AR w Poznaniu na UJ i niestety powiedzieli mi że są za duże różnice programowe i że to jest niemożliwe. Musiałbym zdawać egzamin i zaczynać od nowa. Mozesz spróbować na AR do Krakowa (tam tez próbowałem), da się przeniesc ale mi robili problemy.
Powodzenia!
Pozdrawiam
Marcin
Moderator
Moderator

Studia: Biotechnologia UMCS Lublin

Marcin
Wysłany: 01.04.2005, 12:50:13

moj kolega z AR w Poznaniu przeszedl do nas - do UMCS bez wiekszych problemow, po pierrwszym roku, na drugim roku mial dodatkowe przedmioty, byl tez zwolniony z ochrony srodowiska, bo w Poznaniu ja mial,
tak jak kolega wyzej wspomnial, zalezy jakie sa roznice w programie, ogolnie wydaje mi sie ze uczelnie sa pozytywnie nastawione do przybyszow, i jesli masz wmiare oceny, kierunki sa pokrewne to problemow wiekszych nie ma.. UJ to powazna uczelnia ;) moga miec swoje doswiadczenia, zdanie na ten temat, wlasciwe dla nich samych...
michal

michal
Wysłany: 01.04.2005, 14:57:57