Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

Wyniki matury 2007

Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Przed studiami biotechnologicznymi
Autor Wiadomość
kropla

Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia

kropla
Wysłany: 29.06.2007, 19:03:40

tak jak w temacie drodzy maturzysci podzielcie sie swoimi wynikami i ewentualnymi komantarzami dotyczącymi degorocznej matury. Moje wyniki:

polski podst. 64%
angielski podst. 80%
matematyka podst. 83% rozsz. 80%
biologia podst. 90% rozsz. 88%
chemia podst 76% rozsz. 72% <--- troche zawaliłam ale po wyjsciu z matury nie spodziewałam sie wiecej
fizyka pods. 63% rozsz. 57%<----- totalne zaskoczenie myslałam ze nie zdam:D

dziękujemy panu giertychowi za piekna tabelke przeliczeniową....
mikroos

Studia: Biotechnologia UM Poznań

mikroos
Wysłany: 29.06.2007, 19:11:26

kropla napisał:

dziękujemy panu giertychowi za piekna tabelke przeliczeniową....

A mogłabyś sprecyzować, o co chodzi? zdawałem dwa lata temu i nie przypominam sobie takiego cudu, a fakt, iż wymyślił to giertych, brzmi co najmniej intrygująco :> i zapowiada niezłe jaja Wink
kropla

kropla
Wysłany: 29.06.2007, 19:50:12