Bardzo proszę ,jeżeli ktokolwiek coś by miał na temat bioreaktorów o przesłanie mi tego na maila dorotkamarysia@poczta.fm Z góry dziekuje ,musze napisać na ten temat prace a niebardzo wiem gdzie tego mam szukać .
moze powiedz jak dokladne informacje Ci potrzeba?
czy moze tylko ogolne, tj. takie jak na pierwszym kursie na studiach?
dorotkamarysia
Wysłany: 12.04.2005, 21:01:18
wiesz musze zrobic referat na ten temat tak napisac z 20 stron opracowania moze troszke mniej i wyglosic 20 minutowy referat.Chodzi mi o czytelne przedstawienie tego tematu .ludziom którzy nie maja o tym wiekszego pojecia.Po prostu dostalismy na 4 roku przedmiot biotechnologia a studjujemy paliwa i energie i mnie wlasnie przypadl temat o bioreaktorach.Ja nawet nie bardzo wiem jak mam podejsc do zagadnienia czy to chodzi o jakies mikro organimy ktore spelniaja jakies tam funkcje czy tez moze o jakies zbiorniki.Wiec jezeli mozesz przeslij mi materialy jakie masz na ten temat bo ja jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o ten temat .Z góry wielkie dzieki.Pozdrawiam
jak pewnie siej uz doweidzialas typow bioreaktorow jest wiele, przykladowo krowa tez moze byc bioreaktorem ;) ja moge jedynie mam a tej chwili pojacie o biorekatorach do produkcji taknek (zwierzecych), i podstawowe informacje na ten temat znajduja sie w dosci duzym.. skrypcie do naszych cwiczenie :) a glwnie to typy bioreaktorow, stosowane nosniki, warunki jakie trzeba zapewniec, itp.. skrypt jest wydawnictwa UMCS, wiec chyba trudno bedzie Ci go dostac, jesli nie masz jeszcze tych informacji, to moge jakies tragmenty podeslac ewentualnie, dodam jeszcze ze nie sa to zadne rewelacje ;) wiec pewnie w pierwszej ksiazce powazniejszej pt. "hodowla tkanek zwerzecych" cos takiego znajdziesz...
dorotkamarysia
Wysłany: 14.04.2005, 13:44:16