| Autor |
Wiadomość |
|
Margo
Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 7 Studia: Biotechnologia SGGW Warszawa
|
Wysłany: 07.06.2005, 20:42:06
Witam Wszystkich, jestem strudentką I roku, no i musze przyznać, że troche mnie to wszystko przeraża. Chciałabym pogadać z kimś ze starszych lat, może macie jakies złote rady?? 
|
adado
|
Wysłany: 08.06.2005, 21:46:33
Jestes studentka pierwszego roku czy bedziesz nia od pazdziernika?
Bo jesli jestes studentka SGGW od 9 miesiecy to czemu dopiero teraz cie to przeraza?Sesja? Chetnie bym sie z toba zamienil (student hungarystyki na UJ) 
|
Margo
|
Wysłany: 10.06.2005, 18:23:44
Jestem studentką  i przerażało mnie to od początku! Wszyscy straszą, że to ciężkie studia i maja racje.
|
adado
|
Wysłany: 11.06.2005, 13:11:26
Jak wygląda poziom angielskiego na SGGW?
|
Margo
|
Wysłany: 11.06.2005, 16:13:21
Poziom angielskiego jest kiepski!!  Co tydzień marnuje 3 godziny...
|
adado
|
Wysłany: 11.06.2005, 23:52:56
To tak jak lektorat angielskiego na UJ Jak się sam nie zaczniesz uczyć to się nic nie nauczysz Ja oprócz angielskiego uczę się oczywiscie węgierskiego - bardzo ciekawy język aczkolwiek trzeba mu poświęcić trochę czasu Swoją drogą to dziwne że na SGGW jest na niezbyt wysokim poziomie i tym dziwniejsze że na biotechnologii którą podobnie jak fizyką zawładnął angielski Może byś napisała co ci się w tej szkole/kierunku najbardziej podoba a co byś chciała zmienić Zachecam moją młodszą siostrzyczkę (tegoroczna maturzystka) żeby próbowła się tam dostać Warto?
|
Margo
|
Wysłany: 28.06.2005, 11:54:22
Przepraszam, że dopiero teraz, ale mój komputerek padł
Co bym chciała zmienić? Dobre pytanie
Po pierwsze atmosfere na roku, te historie z wyścigiem szczurów to niestety prawda  Po drugie rozplanowanie czasu, np. dopiero w czawrtek wieczorem dowiem się, czy mogę pisać egz który jest w piątek.
No i oczywiście chciałabym zrobic coś z tym angielskim
Pozdrawiam
|
adado
|
Wysłany: 28.06.2005, 15:35:15