Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

Biotechnologia - gdzie na magisterke kryminalistyczną?

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Studia i dalsza edukacja
Autor Wiadomość
przemek411

przemek411
Wysłany: 02.08.2009, 16:44:55

Witam
Jestem nowy na forum i mam jedno pytanie które chodzi mi po głowie już jakiś czas:) Studiuję biotechnologię na 3 roku:) moje studia są 2 stopniowe i tutaj rodzi się problem:) mam oczywiście szansze aby zostać na uczelni na magisterke i mam do wyboru kilka specjalizacji: analityczną, molekularną, środowiskową i rolniczą. Jednak zastanawiam się nad zmianą uczelni na której znajde specjalizacje kryminalistyczną. Czy jest taka uczelnia w Polsce gdzie jest taka specjalizacja?
Wszystko oczywiście jest związane z "planami na przyszłość" i zastanawiam się jakie mam na dzisiejszy czas możliwości:) Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi gdzie i czy wogóle jest możliwość dostać się na studia uzupełniające ze specjalizacją kryminalistyczną cywilną? a jak jest z mundurową ?

Dzięki i pozdrawiam
Dudek

Dudek
Wysłany: 02.08.2009, 19:38:57

Nie ma.
przemek411

przemek411
Wysłany: 02.08.2009, 23:17:05

a na wojskowej akademii technicznej w warszawie ? w takim razie w jakis sposób kształcić się w tym kierunku ?

pozdr
Dudek

Dudek
Wysłany: 03.08.2009, 13:58:03

przemek411 napisał:

a na wojskowej akademii technicznej w warszawie ?

A jest? Nic mi o tym nie wiadomo.
przemek411 napisał:

w takim razie w jakis sposób kształcić się w tym kierunku ?

Nie ma naukowej drogi do takiej pracy. Z tego co wiem to trzeba się załapać do policji i wtedy starać się o pracę w labie już jako mundurowy albo załapać się do pracy w labie jako cywil i potem kombinować ze szkółką policyjną.