Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

KOLOKWIUM Z GENETYKI MOLEKULARNEJ

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Potrzebuje pomocy!
Autor Wiadomość
Feuerwehrmann2

Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia

Feuerwehrmann2
Wysłany: 28.12.2010, 13:02:43

Witam, jestem starostą z Biologii stosowanej z 3 roku. Bardzo bym prosił o pomoc:) Jakie pytania można się spodziewać na kolokwiach wstępnych u dr Stawujaka?? ma ktoś może jakieś testy od dr Szklarczyka?

Bardzo proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam
Em

Studia: jestem absolwentem biotechnologii

Em
Wysłany: 29.12.2010, 19:31:30

Post powinien wylecieć w trybie natychmiastowym...
Feuerwehrmann2

Feuerwehrmann2
Wysłany: 29.12.2010, 20:03:28

Chciałem tylko zapytać... czy to jest zabronione? jak byś Ty napisał na moim forum z takim pytaniem, to bym Ci odpowiedział a nie pisał, że post powinien być usunięty...
valparen

Studia: Biotechnologia UG-AMG Gdańsk

valparen
Wysłany: 30.12.2010, 10:02:39

Cytat:

Post powinien wylecieć w trybie natychmiastowym...

ej, bez przesady - kasować to można posty w stylu 'kto mi napisze licencjat', a prośba o giełdy to normalna sprawa; chyba, że chodzi Ci o mało tłumaczący temat napisany wielkimi literami, ale to można zedytować chyba

@Feuerwehrmann2: szanse, że trafi tu ktoś, kto będzie znał odpowiedź są nikłe - spróbuj raczej skontaktować się bezpośrednio z kimś ze starszych lat z Twojego kierunku;
swoją drogą dziwne, że nie przekazujecie sobie tych materiałów - jak je zdobędziesz to przekaż je dalej, może kolejne pokolenie studentów też tak zrobi i wszystkim będzie się studiowało łatwiej Smile
Feuerwehrmann2

Feuerwehrmann2
Wysłany: 30.12.2010, 16:10:12

Wiem, gdybym miał taką możliwość to bez problemu bym załatwił, ale nasz kierunek jest nowo utworzonym i mój rocznik jest pierwszym...a słyszałem, że biotechnolodzy mieli taki przedmiot
valparen

valparen
Wysłany: 30.12.2010, 17:03:24