Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

praca dyplomowa -literatura

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Potrzebuje pomocy!
Autor Wiadomość
macchuck

Studia: Biotechnologia UŚ Katowice

macchuck
Wysłany: 13.03.2011, 20:55:28

Witam!
Jestem studentem trzeciego roku biotechnologii w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Obecnie piszę pracę (a raczej powinienem napisać: powinienem pisać pracę...) licencjacką pt.: "Polimerazy termostabilne w reakcjach PCR" w katedrze biochemii. Piszę z prośbą, otóż chciałem zapytać czy możecie polecić mi jakieś książki, artykuły, monografie itp., które przydałyby się do takiej pracy. Generalnie ciężko mi zacząć... Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, ciężko mi się w tym ogarnąć.
pozdrawiam
Nath

Studia: kandyduję na biotechnologię

Nath
Wysłany: 15.05.2012, 19:56:47

Przepraszam, za to że pisze nie na temat ale chciałam zapytać dlaczego wybrałeś UŚ od np. PŚ? bo w tym roku składam papiery i nie wiem czy lepszy uniwersytet czy polibuda.. Pozatym jesteś może na biotechnologii roslin uzytkowych? (bo to by mnie interesowało jesli chodzi o UŚ) Pozdrawiam;)
macchuck

macchuck
Wysłany: 15.05.2012, 23:03:10