| Autor |
Wiadomość |
|
Kirra
|
Wysłany: 22.07.2005, 15:13:46
Dostalem sie na biologie na sggw. Wpisujcie sie kto tez sie tam dostal. Mjoe GG: 4320063.
CO mozecie powiedziec o tej szkole?? Z zewnatrz wyglada obiecujaco zobaczymy jak bedzie.
|
Admin BioTechnolog.pl

|
Wysłany: 22.07.2005, 17:50:44
|
Imp
|
Wysłany: 21.08.2005, 11:52:46
też będę od października(a więc jestem;) ) studentką biotechnologii na SGGW.. o szkole powiedzieć się troszkę da..z tego co mi wiadomo ma najlepsze zabezpieczenie techniczne, salowe, labolatoryjne ze wszystkich uczelni Warszawskich umożliwiających studiowanie tego kierunku..co więcej atmosfera nie jest najgorsza, a w każdym razie nie tak napięta i elektryzująca jak na UW czy UJ.. a jak twierdzi mój znajomy(3 lub 4 rok na biotech'u na SGGW) da się przeżyć i niezwariować..
do zobaczenia 3.10!
ps. moje gg: 7456509
|
Juice
|
Wysłany: 22.08.2005, 08:15:44
Ja też od października jestem studentem I-roku biotechnologii na SGGW. Z tego co mi mówiono to zaplecze techniczne SGGW jest nieporównywalnie lepsze od UW czy Politechniki w Warszawie. To coś mniej wiecej jak na UJcie, gdzie miałem ogromne szczęśćie także sie dostać, tylko że tam studia biotechnologiczne realizowane są na specjalizacyjnym wydziale. Powiedziano mi jednak (źródło informacji, które uważam za wiarygodnie  , że SGGW to najlepsza uczelnia do studiowania tego kierunku więc wybrałem ją.
Wszystko dla ludzi więc damy radę napewno  . Pozdrawiam
|
madziara
|
Wysłany: 22.08.2005, 22:04:09