Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

UG-AMG - angielski

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Przed studiami biotechnologicznymi
Autor Wiadomość
arecki

arecki
Wysłany: 27.09.2005, 21:12:14

Witam
Jestem uczniem III klasy LO, w roku 2006 mam zamiar pisać maturę z fizyki i biologii na poziomie rozszerzonym. Jedyną rzeczą jakiej nie wiem jest to czy musze zdawać język angielski na poziomie rozszerzonym. Proszę was o szybką odpowiedz, ponieważ do 30 września tego roku muszę na deklaracji w sprawie matury zakreślić poziom języka.
maturzystka

maturzystka
Wysłany: 27.09.2005, 23:10:41

Hej! Ja dostałam się w tym roku na biotechnologię, ale wybrałam inny kierunek. A co do Twojego pytania to musisz zdawać, oprócz tych 2 Twoich przedmiotów rozszerzonych angielski rozszerzony koniecznie(!). Bez tego nie ma szans zakwalifikować się nawet do rozmowy. Konkurencja jest bardzo duża (7 osób na miejsce w tym roku). Zyczę powodzenia i owocnej nauki!!!
arecki

arecki
Wysłany: 27.09.2005, 23:24:01

Dzięki za odpowiedź, a czy pamiętasz może jaką trzeba było mieć minimalną liczbę punktów na biotechnologię ???
maturzystka

maturzystka
Wysłany: 28.09.2005, 12:50:55

Witaj!
Na poczatku próg wynosił 126,4 punktów (na 150 maksymalnych), ale potem obniżył się do 122,2 punktów. Liczyły się każde dziesiąte punktów. Zasady przeliczania masz na głównej stronie wydziału. 20 punktów maksymalnie można zdobyć za rozmowę kwalifikacyjną. Mam nadzieję że Cię nie przeraziłam. Spoko, nie jest tak strasznie, albo tak mi się po prostu wydaje, bo już to przeszłam. Wszystkie potrzebne przedmioty musisz zdawać rozszerzone. Trzymam kciuki :) Jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to pytaj śmiało :)
majkel

majkel
Wysłany: 11.10.2005, 18:31:24

czesc! ,maturzystko mam wielka prosbe..moglabys napisac ile mialas punktow/procent na maturze?
sam, mam zamiar zdawac biologie, chemie no i ten angielski. Very Happy