Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

Poznajmy się:)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » 'Przedstaw się' i Pogaduszki
Autor Wiadomość
bnp

bnp
Wysłany: 27.06.2011, 16:50:50

Witam
Z zawodu jestem chemikiem z pasji biotechnologiem.
Mam nadzieję że dobrzy ludzie pomogą w mym hobby
Pozd
Norbert
dor567

Studia: Biotechnologia UM Łódź

dor567
Wysłany: 09.07.2011, 16:41:30

Hej Smile Jestem Dorota i bd studentem biotechnologii od października. Mam nadzieję, że uda mi się dowiedzieć paru przydatnych rzeczy przed rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego.

pozdrawiam Very Happy
croq

croq
Wysłany: 25.08.2011, 12:02:23

Hey, Paweł jestem. Wkrótce piszę maturę, a aktualnie chodzę do LO profil mat.-geo.-ang, III klasa.
justys1911

Studia: Biotechnologia PŚ Gliwice

justys1911
Wysłany: 25.08.2011, 21:18:41

hej od października rozpoczynam biotechnologię na PŚ w Gliwicach na wydziale Inzynierii środowiska i Energetyki Wink mam nadzieje że spotkam tu kogoś stamtąd
szarlej

Studia: Biotechnologia PG Gdańsk

szarlej
Wysłany: 12.10.2011, 15:42:09

Studiuję Biotechnologię od 4 rok na Politechnice Gdańskiej. Mam nadzieję że aktywność a tym forum będzie pouczającą oraz miłą przygodą.Wink
Zirelh

Studia: Biotechnologia UP Wrocław

Zirelh
Wysłany: 07.11.2011, 09:49:30

Hej wszystkim!

Biotechnologia to moja pasja.
Nie raz znalazłam na forum przydatne informacje i w końcu postanowiłam założyć konto Smile
zulek

zulek
Wysłany: 24.11.2011, 16:56:21

witam:) jestem Ula, przymierzam się do studiowania biotechnologii na UJ, maturę w piszę w przyszłym roku (myślę o chemii i matmie). Pozdrawiam;)
zeneko

zeneko
Wysłany: 22.01.2012, 17:44:38

Nazywam się Zbyszek, biologii uczyłem się baaardzo dawno temu. Studiowałem baaardzo dawno temu automatykę i inżynierię systemów. Systemy sterowania to moja specjalność, cybernetyka to moja pasja.