Hej Jestem Dorota i bd studentem biotechnologii od października. Mam nadzieję, że uda mi się dowiedzieć paru przydatnych rzeczy przed rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego.
pozdrawiam
croq
Wysłany: 25.08.2011, 12:02:23
Hey, Paweł jestem. Wkrótce piszę maturę, a aktualnie chodzę do LO profil mat.-geo.-ang, III klasa.
justys1911
Studia: Biotechnologia PŚ Gliwice
Wysłany: 25.08.2011, 21:18:41
hej od października rozpoczynam biotechnologię na PŚ w Gliwicach na wydziale Inzynierii środowiska i Energetyki mam nadzieje że spotkam tu kogoś stamtąd
Studiuję Biotechnologię od 4 rok na Politechnice Gdańskiej. Mam nadzieję że aktywność a tym forum będzie pouczającą oraz miłą przygodą.
Zirelh
Studia: Biotechnologia UP Wrocław
Wysłany: 07.11.2011, 09:49:30
Hej wszystkim!
Biotechnologia to moja pasja.
Nie raz znalazłam na forum przydatne informacje i w końcu postanowiłam założyć konto
zulek
Wysłany: 24.11.2011, 16:56:21
witam:) jestem Ula, przymierzam się do studiowania biotechnologii na UJ, maturę w piszę w przyszłym roku (myślę o chemii i matmie). Pozdrawiam;)
zeneko
Wysłany: 22.01.2012, 17:44:38
Nazywam się Zbyszek, biologii uczyłem się baaardzo dawno temu. Studiowałem baaardzo dawno temu automatykę i inżynierię systemów. Systemy sterowania to moja specjalność, cybernetyka to moja pasja.
Ostatnio zaintrygowały mnie bardziej skomplikowane systemy, systemy sterowania, w których zmiennymi są wielkości chemiczne, a wszystko odbywa się w niezwykle skomplikowanym reaktorze, który w biologii nazywany jest w żywym organizmem .
W świecie medycyny akademickiej bardzo duży nacisk postawiony jest na specjalizację, której fundamentem są organy ludzkie.
I tak są okuliści, laryngolodzy, sercowcy, diabetycy, którzy skupiają się na swojej specjalności.