Czy wie ktos cos na temat tego kierunku? Bardzo prosilbym o jakies informacje...
Olik
Studia: jestem absolwentem biotechnologii
Wysłany: 24.05.2006, 18:41:56
Ja wiem, że nie jest łatwo i trzeba specyficznego rodzaju umysłu, żeby być biofizykiem, pewnej specyficznej formy wyobraźni i inteligencji.
Łatwo się dosyć dostać, ale jeszcze łatwiej wylecieć. A i pracy w Polsce pewnie po tym nie ma, chociaż nie sądzę, żeby się chciało zopstać biofizykiem po to, żeby pracować nie w nauce hmmm
Więcej znajdziesz na forum biofizyki - wejdź przez stronę wydziału
R
Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 215 Skąd: Londyn Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia
Wysłany: 24.05.2006, 22:11:53
A ja wiem, że w pierwszym roczniku startowało 30 osób, a teraz ilu was tam jest, biofizycy? 8 osób? <lol>
Co tylko świadczy o pewnej specyfice studiów, na którą nie wszyscy sa przygotowani...
kropla
Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia
Wysłany: 15.06.2006, 12:18:00
a co tak naprawde mozna robic po biofizyce? czym ten kierunek rózni sie od biotechnologii?
hiszpanka
Wysłany: 19.06.2006, 20:14:35
czy na biofizyke trzeb amiec mature z fizyki?
kropla
Wysłany: 20.06.2006, 18:05:03
zalezy na jakiej uczelni, wiem ze na UJ trzeba zdac rozszezona mature z dwoch przedmiotów z czterech do wyboru : matematyki fizyki biologii chemii w tym obowiazkowo matematyki lub fizyki, ja własnie mysle o skladaniu tam papierów a zdaje mature z matematyki i biologii
kropla
Wysłany: 28.07.2006, 07:35:21
czy ktoś sie orientuje jaki był próg punktowy na biofizyce w tym roku?
WolfShade
Wysłany: 28.07.2006, 10:32:31
297 wiesz jak sie liczy tam pnkt? Sumujesz poziomy z obydwu przedmiotow, mnozysz te dwie sumy, wyciagasz z nich pierwistek, a nastepinie mnozysz razy dwa w sumie maksymalnie mozna miec 400 (czyli zwykle dodawanie, nie rozumiem po co komplikuja sobie tak zycie ).
kropla
Wysłany: 28.07.2006, 10:51:00