Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

biotechnologia na UJ 2-stopniowa?!?!?!

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Przed studiami biotechnologicznymi
Autor Wiadomość
kropla

Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia

kropla
Wysłany: 18.06.2006, 18:40:27

ostatnio przegladajac strone UJ przeczytałam ze za rok nie zostanie otwarty kierunek bioechnologia jednolite studia magisterskie tylko bedą to studia dwustopniowe. Obecnie koncze druga klase liceum i za rok mam matura, myslałam nad złozeniem papierów na biotechnologie na UJ ale fakt o ktorym pisze troche mnei przeraził, martwie sie ze po tych trzech latach nie dostane sie na magisterskei uzupełniajace i lipa....nie wiem czy mam sie czego bac czy takei studia sa lepsze od jednolitych magisterskich? Nie wiecie moze czasem czemu nie otwieraja biotechnologii magisterskeij? a moze to wstępne plany ktore ulegna zmianie?
ZX

Studia: jestem absolwentem biotechnologii

ZX
Wysłany: 18.06.2006, 20:48:01

Nie jestem z UJ, ale nie jest to problem a wręcz przeciwnie ułatwienie.
Jak się nie rozpijesz i uczelnia nie pomyli ci się ze sklepem nocnym, to na pewno cię przyjmą na uzupełniające. Problem jest jak uczelnie dają tylko możliwość robienia licencjata a później wypad szukać szczęścia na innych uczelniach.
R

Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia

R
Wysłany: 18.06.2006, 22:04:39

Już na to pytanie odpowiedziałem na forum Biotechnologii UJ, ale dodam także dla wszystkich innych żądnych tej wiedzy Wink