Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

Biotechnologia w Częstochowie

Idź do strony 1, 2  Następny
WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Studia i dalsza edukacja
Autor Wiadomość
enka

Studia: Biotechnologia UŚ Katowice

enka
Wysłany: 07.07.2006, 10:59:22

Witam
poszukuję osób które zorientowane są w temacie-i mogą mi powiedzieć coś na temat biotechnologii na tej uczelni-Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie. Interesuje mnie wszystko-czy jest ciężko, jak wyglądają ćwiczenia-terror czy poprostu rozwijająca praca naukowa, jaki jest poziom uczelni w porównaniu z innymi, co z pracą po tych studiach-ciężko znaleźć cokolwiek w zawodzie, i tym podobne informacje. Studiuję na UŚiu, ale niestety przeprowadzam się w okolice Częstochowy i zastanawiam się czy się nie przenieść-tylko: czy na tym więcej nie strace niż zyskam? Proszę Was o w miarę szybką odpowiedz,
pozdrawiam
mikroos

Studia: Biotechnologia UM Poznań

mikroos
Wysłany: 07.07.2006, 17:22:33

przede wszystkim dowiedz sie, czy jest w ogole mozliwosc przepisania sobie przedmiotow, bo nie zawsze uczelnie daja taka mozliwosc. niestety na temat czestochowskiej Akademii nic nie wiem, ale daje tylko taka ogolna uwage Wink

pozdrawiam i zycze powodzenia!
enka

enka
Wysłany: 07.07.2006, 22:38:21

przepiszą, rozmawiałam już wstępnie z dziekanem-tylko miał do mnie 'za dobre' podejście, odniosłam wrażenie że przyjmą mnie wręcz z otwartymi ramionami. Teraz mam więc czas na zastanowienie się i przemyślenie wszystkiego-więc pomóżcie, może znacie kogoś kto wie coś o tej uczelni?
Admin
BioTechnolog.pl
BioTechnolog.pl

Admin
Wysłany: 07.07.2006, 23:03:04

no, po to właśnie to powstało, dla osób, które interesuje "wszystko" o danej uczelni:
http://www.biotechnolog.pl/biotechnologia,studia,26.htm