| Autor |
Wiadomość |
|
fall-dark-angel
Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 17 Studia: kandyduję na biotechnologię
|
Wysłany: 31.07.2006, 10:12:25
Mam pytanie do tych osob ktore maja jakies informacje badz ktore dostaly sie na biotechnologie na Uniwersytecie Wroclawskim i Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zeby jesli moga to powiedzialy mi ile mialy punktow i jak one byly liczone aby sie dostac na te uczelnie...a i jak mozecie to napiszcie tez co zdawaliscie na maturze, jakie wyniki na niej mieliscie i sie dostaliscie...
|
daysleeper
Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 3 Skąd: Kędzierzyn-Koźle Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia
|
Wysłany: 31.07.2006, 15:47:08
Ja sie dostalam na UAM, ale rezygnuje wiec sie zwolni miejsce. Trzeba bylo zdawac rozszerzona biologie, chemie i angielski, ilosc punktow stanowila suma tych wszystkich egzaminow, czyli lacznie mozna bylo miec 600 punktow. Prog wynosi 487 punktow, ale na razie to pierwszy rzut wiec sie pewnie obnizy troche.
We Wrocławiu nie wiem jak dokladnie jest, chyba sumowali wszystkie przedmioty o ile byla to biologia, chemia, matma, fizyka oraz jezyk. Tu bylo gorzej sie dostac ze wzgledu na to ze brali pod uwage wiecej przedmiotow, a ja zdawalam tylko biologie i chemie no i angielski (wszystko rozszerzone). Ale i tak ide na biologie  Pozdrawiam wszystkich biotechnologow!
|
malf
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 14 Studia: Biotechnologia PWroc Wrocław
|
Wysłany: 01.08.2006, 13:26:45