Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

!!!Pytanie do studentów UJ!!!

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Studia i dalsza edukacja
Autor Wiadomość
silkmoon

Studia: studiuję inny kierunek niż biotechnologia

silkmoon
Wysłany: 29.08.2006, 15:05:27

Mam pytanie do studentów biotechnologii UJ III roku i wyższych:
Ile osób po II roku doszło do was ze Studiów Matematyczno Przyrodniczych?
Ile osób 'odpada' w ciągu 2 pierwszych lat?

Dostałam się na biotecha na polibudę warszawską, a dziś zadzwonili do mnie z komisji rekrutacyjnej z wydziału fiz., astronomii i inf. stosowanej uj, że są wolne miejsca na smp. Na stronie internetowej wydziału przeczytałam, że po II roku istnieje możliwość wyboru biotechnologii jako kierunku wiodącego, pod warunkiem, że spełnia się minima programowe i są wolne miejsca na biotechu (tylko 1 miejsce jest bezwarunkowo zarezerwowane - większa ilość zależy od wolnych miejsc). Biotechnologia na ujocie to moje marzenie, ale nie mogę porzucić politechniki, jeżeli się nie dowiem jakie są realne szanse studiowania bt na smp. Pomóżcie mi bo mam czas do końca tygodnia!
krzyhood

Studia: jestem absolwentem biotechnologii

krzyhood
Wysłany: 29.08.2006, 19:39:57

Witam!
Nie rezygnuj z polibudy. Ale to zalezy co chcesz robic potem, bo jak kariera naukowa to lepiej uniwerek ale jak chcesz pracowac jako inżynier w przemyśle to akurat warszawska polibuda jest moim zdaniem najlepsza. Ja zostałbym na polibudzie, mają ciekawe przedmioty przemysłowo-inżynieryjne Smile
Olik

Olik
Wysłany: 29.08.2006, 19:58:45