| Autor |
Wiadomość |
|
kalina
Dołączył: 11 Mar 2006 Posty: 15 Studia: Biotechnologia SGGW Warszawa
|
Wysłany: 08.09.2006, 22:01:22
Studiuję biotechnologię na SGGW. Są tu trzy kierunki specjalizacji: zwierzęca, roślinna i spożywcza. Która waszym zdaniem jest najlepsza i dlaczego? Interesuje mnie głownie kryterium znalezienia po studiach pracy, bo przeciez trzeba za cos zyc.
|
Aurinko
Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 9 Skąd: Lublin Studia: Biotechnologia AR Lublin
|
Wysłany: 08.09.2006, 22:04:30
Z tego co się orientuję to najwięcej pracy jest po biotechnologii żywienia, przynajmniej tak znajomi ze starszych lat i po studiach twierdzą...
|
kalina
|
Wysłany: 09.09.2006, 14:08:49
Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, prosze jeszcze inne osoby o rade.
Interesuje mnie jeszcze jedna kwestia. Mianowicie czy pracodawca nie bedzie wolal zatrudnic kogos kto skonczyl kierunek związany z żywieniem albo technologie żywności niż takiego biotechnologa ze specjalizacja spożywczą? Jak myslicie? Czy może biotechnologia przebija wszystkie inne pokrewne kierunki?  Prosze pomóżcie mi, wasze opinie sa dla mnie bardzo wazne, jestescie najbardziej kompetentnymi opiniodawcami 
|
mikroos
Dołączył: 08 Cze 2006 Posty: 1028 Skąd: Szczecin / UM Poznań Studia: Biotechnologia UM Poznań
|
Wysłany: 09.09.2006, 14:32:28
najwazniejszym kryterium jest praktycznie zawsze indywidualna postawa danego kandydata. nie jest az tak wazne, czy jestes po technologii zywienia czy po biotechnologii 'zywieniowej' - wazne jest np. to, jaki mialas temat pracy magisterskiej albo jakie mialas wczesniej doswiadczenia w pracy. pamietaj, ze ciezko jest dostac pierwsza prace od razu w wymarzonej firmie - ale tez przy szukaniu kolejnej pracy patrzy sie na to, co dana osoba robila wczesniej w zyciu... takze samo to, czy jestes na jednym kierunku, czy na drugim - bardzo podobnym, az tak wiele znowu nie znaczy. przynajmniej wg mnie i wg wykladowcow, z ktorymi na ten temat rozmawialem
pozdrawiam!
|
kalina
|
Wysłany: 16.09.2006, 12:37:38