Twój login
Twoje hasło

Gdzie studiujesz?
Komentarze studiów biotechnologicznych.
Skomentuj swoją biotechnologię ;o)

Specjalizacja na biotechnologii SGGW

WydrukujDo druku  !!! 
Odpowiedz  Forum BioTechnolog.pl » Studia i dalsza edukacja
Autor Wiadomość
kalina

Studia: Biotechnologia SGGW Warszawa

kalina
Wysłany: 08.09.2006, 22:01:22

Studiuję biotechnologię na SGGW. Są tu trzy kierunki specjalizacji: zwierzęca, roślinna i spożywcza. Która waszym zdaniem jest najlepsza i dlaczego? Interesuje mnie głownie kryterium znalezienia po studiach pracy, bo przeciez trzeba za cos zyc.
Aurinko

Studia: Biotechnologia AR Lublin

Aurinko
Wysłany: 08.09.2006, 22:04:30

Z tego co się orientuję to najwięcej pracy jest po biotechnologii żywienia, przynajmniej tak znajomi ze starszych lat i po studiach twierdzą...
kalina

kalina
Wysłany: 09.09.2006, 14:08:49

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, prosze jeszcze inne osoby o rade.
Interesuje mnie jeszcze jedna kwestia. Mianowicie czy pracodawca nie bedzie wolal zatrudnic kogos kto skonczyl kierunek związany z żywieniem albo technologie żywności niż takiego biotechnologa ze specjalizacja spożywczą? Jak myslicie? Czy może biotechnologia przebija wszystkie inne pokrewne kierunki? Smile Prosze pomóżcie mi, wasze opinie sa dla mnie bardzo wazne, jestescie najbardziej kompetentnymi opiniodawcami Smile
mikroos

Studia: Biotechnologia UM Poznań

mikroos
Wysłany: 09.09.2006, 14:32:28